Advances in National Brand and Private Label Marketing / Najlacnejšie knihy
Advances in National Brand and Private Label Marketing

Kód: 22322288

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Autor Juan Carlos Gázquez-Abad, Francisco J. Martínez-López, Anne Roggeveen

The 2019 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original, rigorous and significant contributions from researchers around the world on marketing ... celý popis

137.16


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advances in National Brand and Private Label Marketing

Nákupom získate 345 bodov

Anotácia knihy

The 2019 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original, rigorous and significant contributions from researchers around the world on marketing issues that retailers,

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

137.16

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: