Art of Successful Brand Collaborations / Najlacnejšie knihy
Art of Successful Brand Collaborations

Kód: 21047923

Art of Successful Brand Collaborations

Autor Geraldine Michel, Reine Willing

Brand collaborations are widely considered the art of the perfect match. This book is a guide to understanding the process of brand collaborations and explains the key factors of success to build specific forms of collaborations b ... celý popis

58.87


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Art of Successful Brand Collaborations

Nákupom získate 146 bodov

Anotácia knihy

Brand collaborations are widely considered the art of the perfect match. This book is a guide to understanding the process of brand collaborations and explains the key factors of success to build specific forms of collaborations between diverse partners

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

58.87

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: