Rethinking Prestige Branding / Najlacnejšie knihy
Rethinking Prestige Branding

Kód: 05249660

Rethinking Prestige Branding

Autor Wolfgang Schaefer, J. P. Kuehlwein

What makes prestige brands tick? Taking a unique holistic approach,Classifiedexamines the successful development and promotion of luxury brands, discovering not just how they're sold but how we as consumers respond to them. ... celý popis

42.73


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame do 4 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Rethinking Prestige Branding

Nákupom získate 108 bodov

Anotácia knihy

What makes prestige brands tick? Taking a unique holistic approach,Classifiedexamines the successful development and promotion of luxury brands, discovering not just how they're sold but how we as consumers respond to them.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

42.73

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: