Branded Customer Service: The New Competitive Edge / Najlacnejšie knihy
Branded Customer Service: The New Competitive Edge

Kód: 06505137

Branded Customer Service: The New Competitive Edge

Autor Paul Stewart

Suggests a step for marketing specialists who have realized that significant brand equity is built not just through advertising and public relations efforts. This book states that an integrated brand needs to be lived and expresse ... celý popis

22.92

Bežne: 24.40 €

Ušetríte 1.47 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Branded Customer Service: The New Competitive Edge

Nákupom získate 57 bodov

Anotácia knihy

Suggests a step for marketing specialists who have realized that significant brand equity is built not just through advertising and public relations efforts. This book states that an integrated brand needs to be lived and expressed through every aspect of the brand's organisational culture, especially the human exchange of customer service.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

22.92

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: