Branding: A Very Short Introduction / Najlacnejšie knihy
Branding: A Very Short Introduction

Kód: 14282990

Branding: A Very Short Introduction

Autor Robert Jones

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philoso ... celý popis

9.95

Bežne: 12.91 €

Ušetríte 2.97 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Branding: A Very Short Introduction

Nákupom získate 25 bodov

Anotácia knihy

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

9.95

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: