Branding and Sustainable Competitive Advantage / Najlacnejšie knihy
Branding and Sustainable Competitive Advantage

Kód: 06310326

Branding and Sustainable Competitive Advantage

Autor Avinash Kapoor, Chinmaya Kulshrestha

Successful brand building helps sustain relationships with consumers, creating long-term sustainable competitive advantage and protecting businesses from market turbulence and uncertainties. Manufacturing processes can often be du ... celý popis

243.17


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Branding and Sustainable Competitive Advantage

Nákupom získate 608 bodov

Anotácia knihy

Successful brand building helps sustain relationships with consumers, creating long-term sustainable competitive advantage and protecting businesses from market turbulence and uncertainties. Manufacturing processes can often be duplicated in ways that stro

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

243.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: