Brands / Najlacnejšie knihy
Brands

Kód: 01327031

Brands

Autor John Murphy

Brands are probably the most valuable assets of most of today's international companies. It is now recognised that branding is as important in the industrial and service sectors as it is in the packaged goods markets.;This book, l ... celý popis

70.86


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 14 - 18 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Brands

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

Brands are probably the most valuable assets of most of today's international companies. It is now recognised that branding is as important in the industrial and service sectors as it is in the packaged goods markets.;This book, looks at international brands from all perspectives, from the development of new brands to brand management, from trade mark protection to the role of advertising. Trade mark lawyers, designers and advertising agencies have all contributed to this topical and authoritative book.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

70.86

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: