Consumer Behaviour & Rural Marketing in India / Najlacnejšie knihy
Consumer Behaviour & Rural Marketing in India

Kód: 06416016

Consumer Behaviour & Rural Marketing in India

Autor Meenu Agrawal

The ultimate objective of all production is consumption. A free market economy provides freedom to the consumers to buy and consume goods of their choice. The buying preferences of consumers send signals to producers to produce va ... celý popis

41.56

Bežne: 50.40 €

Ušetríte 8.84 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Consumer Behaviour & Rural Marketing in India

Nákupom získate 104 bodov

Anotácia knihy

The ultimate objective of all production is consumption. A free market economy provides freedom to the consumers to buy and consume goods of their choice. The buying preferences of consumers send signals to producers to produce various commodities in required quantities. Producers, therefore, produces only those commodities which are desired by the consumers. In India, consumer behavior has changed in recent years owing to enhanced awareness, information technology, and, more importantly, governmental intervention through legislations. India's rural consumers account for about 73 percent of the total consumers. In recent years, the lifestyle of a large number of rural consumers in India has changed dramatically and continues to do so. The buying behavior of the rural consumers is influenced by several factors, such as socio-economic conditions, cultural environment, literacy level, occupation, geographical location, efforts on the part of sellers, exposure to the media, etc. This book

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

41.56

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: