Contraceptive Social Marketing / Najlacnejšie knihy
Contraceptive Social Marketing

Kód: 06844428

Contraceptive Social Marketing

Autor Baymot Tadesse

... from the total of the 25,955 outlets enumerated in 2009, 97 percent were found in urban areas while the remaining balance, 3 percent were serving the rural consumer. Moreover, out of the 1,200 sales localities 65 percent of th ... celý popis

63.69


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Contraceptive Social Marketing

Nákupom získate 157 bodov

Anotácia knihy

... from the total of the 25,955 outlets enumerated in 2009, 97 percent were found in urban areas while the remaining balance, 3 percent were serving the rural consumer. Moreover, out of the 1,200 sales localities 65 percent of them were urban localities while the rest 35 percent were rural. With respect to sales performance, the total contraceptive distribution reported in 2009 indicated that 96 percent was availed in urban localities while rural channels distributed the remaining 4 percent for 80 percent of the potential users...

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

63.69

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: