Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity / Najlacnejšie knihy
Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

Kód: 09110311

Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

Autor Shelby D. Hunt

This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, it argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding mar ... celý popis

331.83


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

Nákupom získate 821 bodov

Anotácia knihy

This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, it argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding marketing research and theory.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

331.83

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: