Customer Experience Branding / Najlacnejšie knihy
Customer Experience Branding

Kód: 02981963

Customer Experience Branding

Autor Thomas Gad

Now more than ever before has the individual had the ability to wield enormous power and gain exposure across cultures, continents and media. That gives rise to the undeniable place consumer perception must occupy at the heart of ... celý popis

30.12

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Customer Experience Branding

Nákupom získate 75 bodov

Anotácia knihy

Now more than ever before has the individual had the ability to wield enormous power and gain exposure across cultures, continents and media. That gives rise to the undeniable place consumer perception must occupy at the heart of any brand, providing a wealth of opportunities to work with and adapt to customers' motivations, but at the same time presenting a series of challenges around retaining their attention, and fostering positive relationships with them. Sometimes the secret of a brand's success lies in its ability to nimbly respond to unexpected adoption of its products or services by consumers, so surprise can work two ways. In essence a brand must continue to introduce innovative and intriguing experiences to customers to remain differentiated from the herd, and to deliver a human message amongst increasingly automated and unremarkable communications.§On the basis of experience at the forefront of new branding developments at market leading companies, and now enlightened by the lessons learned by cultivating start-ups with sponsors including Google, Customer Experience Branding expertly reviews the key considerations when devising brand strategy to introduce an element of newness and interest into customer interactions. Case studies are derived from major brands that continually achieve this, including Apple, Starbucks, Virgin, LEGO, IKEA, Google, GoPro, Uber, Instagram, Adidas, KLM and Handelsbanken and the Foreword has been provided by Sir Richard Branson, who has himself unfailingly responded to consumer need and overseen a remarkable portfolio over the years as a result.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

30.12

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: