Digital Advertising / Najlacnejšie knihy
Digital Advertising

Kód: 13598358

Digital Advertising

Autor Shelly Rodgers

Digital Advertising offers a detailed and current overview of the field that draws on current research and practice by introducing key concepts, models, theories, evaluation practices, conflicts, and issues. With a balance of theo ... celý popis

89.45


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Digital Advertising

Nákupom získate 224 bodov

Anotácia knihy

Digital Advertising offers a detailed and current overview of the field that draws on current research and practice by introducing key concepts, models, theories, evaluation practices, conflicts, and issues. With a balance of theory and practic

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

89.45

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: