Foundations of a Customer-Oriented Strategy- Integration and Involvement / Najlacnejšie knihy
Foundations of a Customer-Oriented Strategy- Integration and Involvement

Kód: 08924629

Foundations of a Customer-Oriented Strategy- Integration and Involvement

Autor Andreas Hart

Information companies can be described as sociotechnological, targeted and open systems with at least one strategic business unit (SBU) that sells or rents (digital) information products. Societal, technological, and organizationa ... celý popis

76.22


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Foundations of a Customer-Oriented Strategy- Integration and Involvement

Nákupom získate 188 bodov

Anotácia knihy

Information companies can be described as sociotechnological, targeted and open systems with at least one strategic business unit (SBU) that sells or rents (digital) information products. Societal, technological, and organizational changes offer new opport

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

76.22

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: