Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing / Najlacnejšie knihy
Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Kód: 08656847

Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Autor Kaufmann, Hans-Ruediger Kaufmann, Mohammad Fateh Ali Khan Panni

"This book features research on diverse topics on consumerism in the global marketplace, focusing on the ways in which businesses can improve their relationships with customers as well as analyze and influence purchasing behavior" ... celý popis

482.50


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Nákupom získate 1195 bodov

Anotácia knihy

"This book features research on diverse topics on consumerism in the global marketplace, focusing on the ways in which businesses can improve their relationships with customers as well as analyze and influence purchasing behavior"--

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

482.50

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: