Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age / Najlacnejšie knihy
Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Kód: 09422118

Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Autor Recep Yilmaz

"This book focuses on the radically evolving field of advertising within the new media environment by covering new strategies, structural transformation of media, and changing advertising ethics"--

443.50


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Nákupom získate 1097 bodov

Anotácia knihy

"This book focuses on the radically evolving field of advertising within the new media environment by covering new strategies, structural transformation of media, and changing advertising ethics"--

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

443.50

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: