Handbook of Social Media Management / Najlacnejšie knihy
Handbook of Social Media Management

Kód: 14115607

Handbook of Social Media Management

Autor Mike Friedrichsen, Wolfgang Mühl-Benninghaus

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical ... celý popis

240.41


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Handbook of Social Media Management

Nákupom získate 599 bodov

Anotácia knihy

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical findings and applications.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

240.41

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: