Happening 2 / Najlacnejšie knihy
Happening 2

Kód: 10930441

Happening 2

Autor Frame Publishers

This inspiring book is a visual feast of 100+ global event designs which is a must for brand innovators and identity wizards. Happening 2 showcases every type of event experience, in the broadest sense possible – from fashion show ... celý popis

104.97

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Happening 2

Nákupom získate 264 bodov

Anotácia knihy

This inspiring book is a visual feast of 100+ global event designs which is a must for brand innovators and identity wizards. Happening 2 showcases every type of event experience, in the broadest sense possible – from fashion shows to festivals and exhibitions to exclusive product launches, ranging from the sparkling to the robust. Instead of telling you how to organize an event, Happening 2 focuses on the design, and informs readers exactly how the designers translated the brief into the eye-catching show. Each article attempts to capture the essence of translating a brand into an unforgettable experience. The extensive photography and informative descriptions allows these tempting temporary shows and innovative events to continue to live-on and be appreciated and enjoyed to the fullest. With today’s communication overload, marketeers have to come up with new ways to get and keep people’s attention. In Happening 2, designers explain how they translated the essence of a brand into an event, creating an experience that fascinates a global audience.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

104.97

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: