Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing) / Najlacnejšie knihy
Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Kód: 06743362

Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Autor David F. Midgley

This volume formulates and presents a general theory of innovative behaviour which is applicable to diverse market situations. Having provided some support for the theory, the author demonstrates how it can be usefully applied by ... celý popis

217.37


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Nákupom získate 538 bodov

Anotácia knihy

This volume formulates and presents a general theory of innovative behaviour which is applicable to diverse market situations. Having provided some support for the theory, the author demonstrates how it can be usefully applied by indicating which manage

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

217.37

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: