Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing) / Najlacnejšie knihy
Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Kód: 10042662

Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Autor David F. Midgley

This volume formulates and presents a general theory of innovative behaviour which is applicable to diverse market situations. Having provided some support for the theory, the author demonstrates how it can be usefully applied by ... celý popis

77.95


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Innovation and New Product Marketing (RLE Marketing)

Nákupom získate 193 bodov

Anotácia knihy

This volume formulates and presents a general theory of innovative behaviour which is applicable to diverse market situations. Having provided some support for the theory, the author demonstrates how it can be usefully applied by indicating which manage

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

77.95

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: