Market-Driven Thinking / Najlacnejšie knihy
Market-Driven Thinking

Kód: 06295989

Market-Driven Thinking

Autor Arch G. Woodside

Offers a useful mental model and tools for learning about how executives and customers think within marketplace contexts. This book examines the actual thinking and actions by executives and customers related to making marketplace ... celý popis

101.07


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Market-Driven Thinking

Nákupom získate 250 bodov

Anotácia knihy

Offers a useful mental model and tools for learning about how executives and customers think within marketplace contexts. This book examines the actual thinking and actions by executives and customers related to making marketplace decisions. It looks at thought and choice in both B2B (business-to-business) and B2C (business-to-consumer) contexts.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

101.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: