Marketing Research for Non-profit, Community and Creative Organizations / Najlacnejšie knihy
Marketing Research for Non-profit, Community and Creative Organizations

Kód: 04145886

Marketing Research for Non-profit, Community and Creative Organizations

Autor Kolb

A guide to conducting research methods within the non-profit sector. It aims to educate the readers on how research can be utilized to help their organization reach its goals. It shows how to conduct different methods of research, ... celý popis

81.91


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Research for Non-profit, Community and Creative Organizations

Nákupom získate 202 bodov

Anotácia knihy

A guide to conducting research methods within the non-profit sector. It aims to educate the readers on how research can be utilized to help their organization reach its goals. It shows how to conduct different methods of research, and how to use the findings of these to improve products, target customers and develop effective promotions.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

81.91

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: