New Guide to Identity / Najlacnejšie knihy
New Guide to Identity

Kód: 04101724

New Guide to Identity

Autor Wally Olins

This study aims to show how managing identity can create and sustain behavioural change in an organization as well as achieving the more traditional outcome of influencing its external audiences. The work provides a guide to ident ... celý popis

55.80


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe New Guide to Identity

Nákupom získate 140 bodov

Anotácia knihy

This study aims to show how managing identity can create and sustain behavioural change in an organization as well as achieving the more traditional outcome of influencing its external audiences. The work provides a guide to identity, including what it is and how it can be used to full effect. If a change of identity is required, the whole process is described from start-up (including investigation and analysis of the current identity), through developing the new identity structure, to implementation and launch. For anyone responsible for the identity of an organization, or for designing it for someone else, or attempting to achieve change in their organization, or studying the subject, this guide should be useful reading.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

55.80

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: