Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation / Najlacnejšie knihy
Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation

Kód: 01220014

Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation

Autor Stacks

This book will provide the business reader with the necessary understanding of the problems and promises of public relations research, measurement, and evaluation and the public relations practitioner as guide to effective use of ... celý popis

22.31

Bežne: 23.27 €

Ušetríte 0.96 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation

Nákupom získate 55 bodov

Anotácia knihy

This book will provide the business reader with the necessary understanding of the problems and promises of public relations research, measurement, and evaluation and the public relations practitioner as guide to effective use of methods, measures, and evaluation in providing grounded evidence of the success (or failure) of public relations campaigns.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

22.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: