Pricing Strategies for Small Business / Najlacnejšie knihy
Pricing Strategies for Small Business

Kód: 04229560

Pricing Strategies for Small Business

Autor Andrew Gregson

Pricing a product or service can make or break a small business. It's essential to use a good pricing strategy to ensure the products or services are appealing to customers and to ensure that the company is profitable. It's not al ... celý popis

20.16

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Pricing Strategies for Small Business

Nákupom získate 50 bodov

Anotácia knihy

Pricing a product or service can make or break a small business. It's essential to use a good pricing strategy to ensure the products or services are appealing to customers and to ensure that the company is profitable. It's not always as simple as 'the lowest price wins.'Pricing Strategies for Small Business covers the many different pricing strategies and helps readers to determine which methods are best for their small businesses.An optimal pricing strategy will depend on more than just the business costs. Forces within a business environment such as competitors, suppliers, availability of substitute products, and customers' disposable income all come into play. Like all books from Self-Counsel Press, this book is written in an easy-to-understand manner. It shows readers step by step how to choose the right prices for their products and services, and covers the following topics: . Psychological pricing. Price skimming. Penetration pricing. Cost plus markup. Multiple unit pricing

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

20.16

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: