Principles of Marketing for a Digital Age / Najlacnejšie knihy
Principles of Marketing for a Digital Age

Kód: 22527627

Principles of Marketing for a Digital Age

Autor Tracy L. Tuten

Student-led in its design and development, the book incorporates digital marketing as central to what marketers do, and combines quality examples, assessment and online resources to support the teaching and learning of introductor ... celý popis

54.74

Bežne: 60.83 €

Ušetríte 6.09 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Principles of Marketing for a Digital Age

Nákupom získate 137 bodov

Anotácia knihy

Student-led in its design and development, the book incorporates digital marketing as central to what marketers do, and combines quality examples, assessment and online resources to support the teaching and learning of introductory marketing in a digita

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

54.74

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: