Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing / Najlacnejšie knihy
Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

Kód: 06748023

Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

Takes the various elements of customer centric marketing and brings them together using the research and case studies from various industries. This book discusses research and concepts to provide practitioners, educators, and stud ... celý popis

82.50


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

Nákupom získate 204 bodov

Anotácia knihy

Takes the various elements of customer centric marketing and brings them together using the research and case studies from various industries. This book discusses research and concepts to provide practitioners, educators, and students with an understanding of the range of issues relevant to customer centric marketing.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

82.50

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: