Stakeholder Marketing / Najlacnejšie knihy
Stakeholder Marketing

Kód: 04686401

Stakeholder Marketing

Autor Phil Harris, Patricia L. Rees

The philosophical underpinning of this book is that all organizations need to be aware of their stakeholders (shareholders) and know how to communicate with and manage them. Using a number of contemporary case studies both as exam ... celý popis

28.02

Bežne: 31.17 €

Ušetríte 3.15 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Stakeholder Marketing

Nákupom získate 69 bodov

Anotácia knihy

The philosophical underpinning of this book is that all organizations need to be aware of their stakeholders (shareholders) and know how to communicate with and manage them. Using a number of contemporary case studies both as examples and employing vignett

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

28.02

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: