Revolution Your Customers Want / Najlacnejšie knihy
Revolution Your Customers Want

Kód: 01433567

Revolution Your Customers Want

Autor Louis Columbus

Manufacturers have for too long been myopic; trying to cost-reduce their way to market leadership.§§This book is about switching from an inward-centric, myopic view to bringing the customers needs to the centre of global manufact ... celý popis

60.41


Očakávaná novinka
Vydanie 02. 09. 2024

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Revolution Your Customers Want

Nákupom získate 151 bodov

Anotácia knihy

Manufacturers have for too long been myopic; trying to cost-reduce their way to market leadership.§§This book is about switching from an inward-centric, myopic view to bringing the customers needs to the centre of global manufacturing strategies. It contains case studies of manufacturers who have turned their organizations around by streamlining how they sell and fulfil customized products to show how manufacturers can accomplish this. Transparency and efficiency in how products are managed from quote to fulfilment is at the heart of the revolution customers want from manufacturers. Measuring the performance of manufacturing from the customers perspective is critical to this revolution.§This unique approach will interest executives in manufacturing companies, marketing and channel management, global sales, as well as CIOs and IT professionals. It is a useful reference for graduates studying international marketing, international business or channel management and undergraduates studying business.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

60.41

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: