(Un)Common Sense of Advertising / Najlacnejšie knihy
(Un)Common Sense of Advertising

Kód: 04687020

(Un)Common Sense of Advertising

Autor Sanjay Tiwari

Written in a simple and lucid style and using illustrations and graphics, the book explores important issues such as: what is advertising, and why and how it works; its relevance and the role it plays in marketing and brand buildi ... celý popis

28.09

Bežne: 31.18 €

Ušetríte 3.08 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe (Un)Common Sense of Advertising

Nákupom získate 70 bodov

Anotácia knihy

Written in a simple and lucid style and using illustrations and graphics, the book explores important issues such as: what is advertising, and why and how it works; its relevance and the role it plays in marketing and brand building; and the key elements of advertising planning, creation and implementation.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

28.09

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: