Advertising, Promotion, and New Media / Najlacnejšie knihy
Advertising, Promotion, and New Media

Kód: 06301510

Advertising, Promotion, and New Media

Autor Marla R. Stafford, Ronald J. Faber

This volume provides an overview of the newest media technologies and how they can be used in marketing communications. It offers insights on the use of techniques including 3-D advertising, mobile advertising, advergames, interac ... celý popis

271.36


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advertising, Promotion, and New Media

Nákupom získate 671 bodov

Anotácia knihy

This volume provides an overview of the newest media technologies and how they can be used in marketing communications. It offers insights on the use of techniques including 3-D advertising, mobile advertising, advergames, interactivity, and netvertising images, as well as Internet advertising formats such as bANNer ads and pop-ups

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

271.36

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: