Brand Desire / Najlacnejšie knihy
Brand Desire

Kód: 09293835

Brand Desire

Autor Nicholas Ind

Desire is big business. If companies can create true desirability for their brand, customers will not only express preference and loyalty, they also show a willingness to act as brand champions, participate in online communities, ... celý popis

47.98

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Brand Desire

Nákupom získate 120 bodov

Anotácia knihy

Desire is big business. If companies can create true desirability for their brand, customers will not only express preference and loyalty, they also show a willingness to act as brand champions, participate in online communities, co-create innovative ideas, and show the sort of commitment that is normally associated with fervent employees. However, desire doesn't just happen. Brands need to nurture it by offering security and surprise. Consumers should feel secure when they buy and use a brand; they should be able to trust what a brand says about itself. Alongside this, brands also need to provide novelty, risk, adventure and the unexpected. This isn't just about marketing, this needs to be an organization-wide culture and perspective. Using international case studies from brands including BMW and Burberry, this book explains how companies can build and maintain brand desire through specific strategies and tools, such as: * Creating a supportive culture that encourages the active participation of people in brand development; * Providing an opportunity for people to communicate more with each other and to encourage socialization through communities and events; and * Being consistent in delivery from first communications through to after sales service and support; desirable brands are about desirable experiences.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

47.98

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: