Explorations in Consumer Culture Theory / Najlacnejšie knihy
Explorations in Consumer Culture Theory

Kód: 06687944

Explorations in Consumer Culture Theory

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural ... celý popis

281.18


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Explorations in Consumer Culture Theory

Nákupom získate 695 bodov

Anotácia knihy

Explores in detail and theoretical depth the relationships that the consumer has developed both with goods and services and with the stakeholders that animate markets. Beginning with an examination of the underpinnings of cultural inquiry, this book focuses on specific consumption venues.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

281.18

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: