Global Advertising Regulation Handbook / Najlacnejšie knihy
Global Advertising Regulation Handbook

Kód: 02171215

Global Advertising Regulation Handbook

Autor Mary Shaver

Advertising is an important and visible component of marketing, competition, and consumer awareness. As many companies grow and expand to serve multinational audiences worldwide, there is a concomitant need to understand culture, ... celý popis

95.85


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Global Advertising Regulation Handbook

Nákupom získate 240 bodov

Anotácia knihy

Advertising is an important and visible component of marketing, competition, and consumer awareness. As many companies grow and expand to serve multinational audiences worldwide, there is a concomitant need to understand culture, customs and regulation in

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

95.85

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: