Journalism and PR / Najlacnejšie knihy
Journalism and PR

Kód: 04847402

Journalism and PR

Autor John Lloyd, Laura Toogood

Public relations and journalism have had a difficult relationship for over a century, characterised by mutual dependence and - often - mutual distrust. In recent years, developments in corporate PR and in political communicati ... celý popis

29.85

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Journalism and PR

Nákupom získate 74 bodov

Anotácia knihy

Public relations and journalism have had a difficult relationship for over a century, characterised by mutual dependence and - often - mutual distrust. In recent years, developments in corporate PR and in political communications mean that the news media outlets are less and less important to the persuaders. The communications business is often able to bypass the gatekeepers. The internet, especially social media, has made reputation more precarious - but it has also given companies, governments and public figures channels of communication of their own. The need to proclaim and protect the brand - personal, corporate or political - means that public relations is now a top-table profession - whilst journalism struggles for survival. This unique study illuminates and analyses a new media age.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

29.85

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: