Managing Customer Value / Najlacnejšie knihy
Managing Customer Value

Kód: 04912991

Managing Customer Value

Autor Bill Dodds

This book explores the three dimensions of value, product quality, customer service and price within the constraints of cost, demand and competition to formulate a strategic framework for competing in today's cutthroat marketplace ... celý popis

134.53


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Managing Customer Value

Nákupom získate 339 bodov

Anotácia knihy

This book explores the three dimensions of value, product quality, customer service and price within the constraints of cost, demand and competition to formulate a strategic framework for competing in today's cutthroat marketplace where better quality, superior customer service and lower prices are the norm. There are numerous mathematical models that demonstrate in a spreadsheet the interrelated workings of cost, demand and competition.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

134.53

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: