Reputation Management / Najlacnejšie knihy
Reputation Management

Kód: 19432813

Reputation Management

Autor Tony Langham

The book aims to give senior executives and communications professionals a guide to the importance of reputation (in terms of how positively or negatively an organisation is perceived by stakeholders such as employees, customers a ... celý popis

37.91


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Reputation Management

Nákupom získate 95 bodov

Anotácia knihy

The book aims to give senior executives and communications professionals a guide to the importance of reputation (in terms of how positively or negatively an organisation is perceived by stakeholders such as employees, customers and members of the media), and inspire their thinking in managing reputation.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

37.91

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: