Kód: 04920216
Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
Nákupom získate 67 bodov
Anotácia knihy![](/public/obrazky/h5-rbra.png)
This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.
Parametre knihy![](/public/obrazky/h5-rbra.png)
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Celý názov: Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
- Autor: Richard Y. Chang, P.Keith Kelly
- Jazyk:
Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 120
- EAN: 9780787950828
- ISBN: 0787950823
- ID: 04920216
- Nakladateľ: John Wiley & Sons Inc
- Hmotnosť: 190 g
- Rozmery: 157 × 234 × 7 mm
- Dátum vydania: 28. May 1994
Obľúbené z iného súdka