Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp / Najlacnejšie knihy
Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp

Kód: 04920216

Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp

Autor Richard Y. Chang, P.Keith Kelly

This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.

27.28


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp

Nákupom získate 67 bodov

Anotácia knihy

This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

27.28

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: