Brand Challenge / Najlacnejšie knihy
Brand Challenge

Kód: 04675251

Brand Challenge

Autor Kartikeya Kompella

The Brand Challenge provides a comprehensive and topical examination of the application of branding across all key branding fields from luxury goods to media and entertainment, pharma to digital, and proves essential reading for a ... celý popis

44.89

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Brand Challenge

Nákupom získate 112 bodov

Anotácia knihy

The Brand Challenge provides a comprehensive and topical examination of the application of branding across all key branding fields from luxury goods to media and entertainment, pharma to digital, and proves essential reading for anyone involved in branding decisions, or wanting to understand more about the branding process. Edited by leading brand analyst Kartik Kompella, The Brand Challenge explains the nuances of building brands in different industries with a chapter devoted to each to give the reader the most up-to-date understanding of applying brand theory. It contains original contributions from many of the world's leading brand experts who lift the veil on brand building in their respective industry and also encourage readers to apply best practice in one industry to another for more innovative brand building strategy and management.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

44.89

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: