Customer Experience Design Book / Najlacnejšie knihy
Customer Experience Design Book

Kód: 21336165

Customer Experience Design Book

Autor Rajat Chawla

This is said to be the 'Age of the Customer' where business battles will be won through differentiated customer experience.There is a huge need for customer experience professionals, as well as aspiring customer centric companies, ... celý popis

67.03


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Customer Experience Design Book

Nákupom získate 168 bodov

Anotácia knihy

This is said to be the 'Age of the Customer' where business battles will be won through differentiated customer experience.There is a huge need for customer experience professionals, as well as aspiring customer centric companies, to learn and ap

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

67.03

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: