Goodvertising / Najlacnejšie knihy
Goodvertising

Kód: 01203630

Goodvertising

Autor Thomas Kolster

Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With todays consumers being more informed, empowered and ethically minded than ever, advertis ... celý popis

32.17

Bežne: 41.88 €

Ušetríte 9.72 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Goodvertising

Nákupom získate 81 bodov

Anotácia knihy

Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With todays consumers being more informed, empowered and ethically minded than ever, advertising needs to do all those things and more. Organized around 10 Commitment chapters, "Goodvertising" showcases outstanding creative work from over 120 campaigns from around the world that communicate that the client is actively being and doing good. Each campaign is from a leading agency working in the full spectrum of media channels for an international array of clients including Unilever, Coca-Cola, Ben & Jerrys, Nike, Tropicana, Volkswagen, Fiat, Levis, Toyota, Honda, Sainsburys, Microsoft and IKEA, and charities including Greenpeace, Amnesty International, PETA and WWF. For any advertising or branding professional, this timely and much-needed book will provide inspiration and insights into how being good doesn't lead to dull advertising.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

32.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: