Advertising Effect: How to Change Behaviour / Najlacnejšie knihy
Advertising Effect: How to Change Behaviour

Kód: 02616786

Advertising Effect: How to Change Behaviour

Autor Jennifer Fleming

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

35.29


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 9 - 13 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advertising Effect: How to Change Behaviour

Nákupom získate 89 bodov

Anotácia knihy

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

35.29

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: