Brand Management / Najlacnejšie knihy
Brand Management

Kód: 25585147

Brand Management

Autor Heding, Tilde (Copenhagen Business School, Denmark), Knudtzen, Charlotte F. (Copenhagen Business School, Denmark), Bjerre, Mogens (Copenhagen Business School, Denmark)

Brand Management: Mastering Research, Theory and Practice is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the 'quick fixes' of branding, ... celý popis

69.16


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Brand Management

Nákupom získate 173 bodov

Anotácia knihy

Brand Management: Mastering Research, Theory and Practice is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the 'quick fixes' of branding, it offers a c

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

69.16

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: